loading...

دانلود سریال

دانلود سریال

بازدید : 615
پنجشنبه 30 مهر 1399 زمان : 8:39

بررسی فیلم MACCOSA Pyramid: The Banan Splits Movie
بررسی‌ها | 02/09/2019 | توسط استنلیو کوبریک

BANANACADABRA

چه دنیای دیوانه‌‌‌ای است که دنیای دیوانه سینماست! واقعاً اتفاقات دیوانه وار هر از چند گاهی در دنیای دیوانه سینما رخ می‌دهد.

به عنوان مثال این گفتگوی واقعی بین مدیر عامل شرکت برادران وارنر ، گوارنیرو فراتلی ایتالیایی-آمریکایی و رئیس اداره ایده‌های جدید چند ملیتی ، اورلاندو بلوم (او یک نام است).

"اورلاندو ، اورلاندو ، چرا اورلاندو هستی؟ چرا شما نمی‌توانید شخص دیگری باشید ، شاید شخصی که شغل خود را می‌داند؟ "
"تو مرا ناراحت می‌کنی ، گوارنیرو ، کار من همیشه از کیفیت عالی برخوردار بوده است"
"اورلاندو از چی حرف می‌زنی! من یادآوری می‌کنم شما کسی هستید که از سونی پیشنهاد عبور متقابل فیلم Emoji و فیلم سبیل هنری کاویل را "
"خوب ، این بهترین شهود من نبود ..."
"حسن تعبیر! همه دنیا با بازیافت مارک‌های چند دهه قبل و بدون اینکه کسی پلک چشم بزند ، پول زیادی کسب می‌کند و آیا شما مدل جدیدی را پیشنهاد می‌دهید؟ "
"خوب ، خوب ، این همه درست است ، اما قسم می‌خورم که آماده آمرزیده شدن هستم. به این ciccio گوش دهید: Banana Splits در نسخه ترسناک "
"Maccosa"
"واقعاً به این فکر نمی‌کنید: بیایید یک سریال کودکانه قدیمی‌را که قهرمانان اصلی آن بودند ، بگیریم و عروسک‌ها را به روبات‌های قاتلی تبدیل کنیم که مردم را که به ضبط برنامه‌های خود هجوم آوردند ، قتل عام کند"
"می‌فهمم ، اورلاندو! شما می‌خواهید از ناراحتی ذاتی ایجاد شده در بزرگسالان با وجود عروسک‌های غیر قابل قبول زیبایی شناختی ، که شامل شخصی است که احتمالاً همیشه عصبی است ، سیگاری است و دارای مشروبات الکلی است ، استفاده کنید تا فضای کودکانه یک انتقال تاریخی را منحرف کرده و آنها را با انزجار و روده آغشته کند! "
"دقیق! و من می‌خواهم این کار را با فشار دادن شتاب دهنده روی همه چیزهایی که نمایش را خنده دار و دوست داشتنی انجام می‌دهم تا بیگانگی تولید شده توسط یک محصول سرگرمی‌طراحی شده برای صحبت با کودکان ، و بنابراین ، برای یک بزرگسال ، غیر عادی و خطرناک فراتر از مرز روانپریشی ایجاد شود! "
"آه! بنابراین شما می‌خواهید با انگشت به قتل و حشرات پوچ یک پانتومیم که همه همیشه خوشحال هستند ، شاید شما همچنین می‌خواهید به کودکان بیاموزید که بابا نوئل وجود ندارد ، چیزی که آنها در تلویزیون می‌بینند یک دنیای موسیقی در آنجا است این مرگ است ، که شما هرگز نباید آرایش دلقک را پاک کنید زیرا زیر رنگ روغن شما ممکن است مردی را پیدا کنید که گریه می‌کند "
"آره! در واقع من می‌خواهم فیلمی‌درباره سندرم Teletubbies بسازم "
"Dunno ، از همه ایده‌ها ..."
"شما آن را دوست ندارید؟"
"بیایید این کار را انجام دهیم"

آیا آن را دیده اید؟ حنا و باربرا. این مواد یک محصول‌هانا-باربرا بود. عروسک‌های خنده دار ، چوب دستی ، گوزهای سورئال و آیا از قلم استفاده شده برای عنوان آگاهی دارید؟

ویکی پدیا تقسیم موز را به شرح زیر رتبه بندی می‌کند:

و نمی‌دانم ، دیدن "کودکان" و "روانگردان" در کنار هم تأثیر خاصی دارد.

حداقل تا وقتی که شما متوقف شوید و به آن فکر کنید ، و من به Teletubbies فوق الذکر برمی‌گردم: آیا نمایشگاهی برای کودکان وجود دارد که بزرگسالان را به فریاد نمی‌کشد "Poffare، how much مواد مخدر!" منظور من این است که وجود یک کودک یک سفر روانگردان مداوم است ، فکر کنید چطور باید سه ساله بود ، زندگی در محاصره غول‌ها ، کنترل کامل بر عملکردهای حرکتی شخص ، توانایی نسبت دادن معنی خوب به 80٪ از آنچه اتفاق می‌افتد و صداهایی که غول‌های فوق الذکر از آنها ساطع می‌شوند. واضح است که نمایش‌های تلویزیونی اختصاص یافته به عروسک‌ها پر از رنگ‌های روشن ، موجوداتی تغییر شکل یافته است که با کفرگویی با زبانی ناپسند و اکنون منقرض شده ابراز وجود می‌کنند ، اجرام آسمانی که بدخواهانه لبخند می‌زنند: تماشای تو ، برای یک بزرگسال ، یک فرو بردن اجداد در میان دود است خاطراتی که از فراموشی به وجود می‌آیند و اولین سالهای وجود آن هستند - این آشغال‌های سمی‌است که ما را دوباره بچه می‌کند و بنابراین با وحشت ما را فلج می‌کند ، مانند هر آنچه در دوران کودکی در اطراف ما اتفاق افتاده است.


"سرانجام ما ملاقات کردیم ، اسنورکی"

نسخه دیگر داستان این است که در خانه وارنر آنها فیلمنامه‌‌‌ای را آماده کرده اند که بر اساس پنج شب در فردی ساخته شده است - یک بازی ویدیویی ترسناک متوسط ​​که در YouTube محبوب است زیرا مردم خودشان آن را ضبط می‌کنند و می‌ترسند و می‌روند OOOO AAAAA و لایک‌های زیادی به دست می‌آورد - و در آخر آنها تصمیم گرفتند همه نام‌ها را تغییر دهند و آن را به نسخه ترسناک Banana Splits تبدیل کنند ، یک مارک فراموش شده که هیچ کس نمی‌دانست چه کاری انجام دهد ، پس چرا همه چیز را نمی‌فرستد در گاو؟ کسی ایده‌های بهتری دارد؟

به نظر می‌رسد که این عروسک‌های ترسناک یک ایده عالی است ، که در یک سطح زیباشناختی و موضوعی کار می‌کند و اگر به روش صحیح کاهش یابد ، می‌تواند یک برش بسیار دلپذیر ایجاد کند که فقط چند مرحله از تعالی متوقف می‌شود. در این مورد دانکاکا استرهازی ، که تاکنون زندگی حرفه‌‌‌ای متشکل از درام‌های تاریخی و هیجان انگیز را انجام داده است ، رو به زوال است و ، که با چشم انداز فیلمبرداری فیلم موز تقسیم می‌شود ، با آغوش باز از پوچ بودن پیش فرض استقبال می‌کند و آن را با جدیت و سختگیری تقریباً بیجا.

مهمترین جزئیاتی که Esterhazy azz

من در FrightFest 2019 در تعطیلات بودم
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی